.........................................ΕΛΛΑΔΑ - ΜΝΗΜΕΙΑ - Αρχαιολογικοί χώροι και Μνημεία στην Ελλάδα. Ελληνικός Πολιτισμός


«Όποιος ελεύθερα συλλογάται συλλογάται καλά», Ρήγας Φεραίος Βελενστινλής

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Τετάρτη 9 Μαρτίου 2016

Πώς μου αλλάζουν πατρίδα χωρίς να το θέλω; ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΥΡΙΣΩ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ!!!


Η Καρυάτιδα, η οποία είναι φυλακισμένη στο Βρετανικό Μουσείο, αναπολεί τις μέρες που ομόρφαινε το ναό τον οποίο διακοσμούσε στην Ελλάδα. Γράφει, λοιπόν, ένα γράμμα στις αδερφές της.

            Αγαπητές μου αδερφές ,
Σας γράφω, για να σας πω πόσο θέλω να γυρίσω στην πατρίδα μου , την Ελλάδα .
Οι μέρες εδώ φαντάζουν βαρετές μπροστά στον καταγάλανο ουρανό και στον υπέρλαμπρο ήλιο της χώρας, όπου γεννήθηκα. Τουρίστες με κοιτάζουν και επαινούν τους απαγωγείς μου λέγοντας ότι καλά έκαναν και με πήραν. Πόσο άδικο μπορεί να έχει ένας άνθρωπος;
Κάποιες μητέρες τονίζουν στα παιδιά τους ότι αυτά τα αγάλματα είναι ελληνικά, ενώ κάποιες άλλες λένε ότι είναι βρετανικά.
Πώς μου αλλάζουν πατρίδα χωρίς να το θέλω;
ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΥΡΙΣΩ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ!!!
Με αγάπη ,
η φυλακισμένη σας αδερφή
Μαντζιάλη Σταυρούλα (α1)
Γυμνάσιο Δεσκάτης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου